Мога ли да поръчам без регистрация?

Да, можете. Ще обработим и изпратим пратката по същия начин, както и при поръчка с регистрация. Разликата е, че не участвате в програмата за лоялност. В нея автоматично участват поръчалите като регистрирани клиенти. Повече за програмата за лоялност можете да прочетете тук

Важно - ако имате регистрация в сайта, но изберете да поръчате като нерегистриран клиент, считаме, че не желаете да се възползвате от полагащата Ви се отстъпка.

Мога ли да поръчам по телефона?

Да, можете. Най-лесно за Вас ще бъде ако предварително сте сложили в чантата за покупки това, което искате да купите и после ни продиктувате артикулните номера на стоките. В разговора ще Ви питаме за адрес за получаване, име, фамилия и телефон, на който да Ви потърси куриерът, който ще Ви доставя пратката.

За колко време пристигат поръчаните стоки?

За окръжните градове доставката е на следващия работен ден, а за останалите населени места е според графика на куриерите, с които работим, но не повече от 3 (три) работни дни. Повече за доставката можете да прочетете тук

Каква е цената за доставка?

Цената за доставка е 4.90 лв. до офис на Спиди и 5.90 лв. до адрес с ДДС за цялата страна. За поръчки на стойност над 100.00 лв. с ДДС доставката е безплатна.

Важно: Поръчки с тегло на продуктите над 3 (три) килограма се изпращат само до офис на Спиди.

Доставяте ли извън пределите на Република България и каква е цената за доставка?

Към настоящия момент не доставяме извън територията на Република България.

Направих поръчка, но не получавам обаждане, нито имейл за потвърждаване на поръчката. Защо?

Задължително звъним на посочения в поръчката номер, за да уточним датата за получаване на пратката Ви. Ако нямате автоматичен имейл от нас или пропуснати повиквания от нас, то най-вероятно не сте успели да завършите поръчката си. Можете да позвъните на телефон 0894 94 95 55 и да проверите имате ли поръчка.

Парфюмите, тестерите и другите стоки на сайта оригинални ли са?

Да, всички стоки на сайта са от указаните производители.